utorok 25. októbra 2011

Is there a life after the UN?


Dva a pól týždňa nabitého programu v OSN a big city life v New Yorku sú za mnou. Navrátila som sa do malej skromnej slovenskej reality. Keď nastupujem do mestského autobusu a šofér mi opäť tyká, tak si uvedomujem, že to, že ma počúval celý Tretí výbor Valného zhromaždenia OSN, stretla som sa a potriasla si rukou s najdôležitejším človekom OSN, Ban Ki-moonom, rokovala o mládežníckej rezolúcii s diplomatmi z celého sveta na seberovnej úrovni, rozprávala sa so stálym predstaviteľom USA pri OSN na recepcii a skutočne ovplyvňovala svetovú mládežnícku politiku, to všetko je ako z minulého života... Ale život existuje aj po OSN. Mojou úlohou je teraz odovzdať všetky moje zážitky a skúsenosti slovenskej verejnosti, a najmä slovenskej mládeži. Toto so sebou prináša kontakt s médiami, poskytovanie rozhovorov aj verejných prednášok.

Hneď dnes si môžete vypočuť moje účinkovanie v Nočnej pyramíde Slovenského rozhlasu. 22.30 - 24.00 počúvajte Rádio Slovensko z rádia alebo na webe :-)

Zajtra budem hosťom v Rádiu Viva. Približne po 15.15 počúvajte Rádio Viva z rádia alebo webe :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára